Svar på frågorna från frågestunden

Hej ...Vilken tävling är den nästa du ska vara med i och hur många tävlingar har du vatt på sammanlagt ? ((:

Svar: nästa tävling blir Eriksmåla Ponny Cup. hoppar LC LB med Milda :) hmm.. sammanlagt av alla tävlingar jag har varit på ! det blir vääldigt många :p men är på ungefär 20 tävlingar per år. har tävlat sedan början av 2008 så ;) Tack för de bra frågorna :)


_______________________________________________________________________________________________


tror du att safir kommer att komma igång o kunna hoppa LC igen ? <3
vad tror du att jag och milda kan uppnå när jag tävlar henne ? <3 (om du har hoppat SM med henne)


Svar: ojaa, det tror jag absolut ! han har varit halt nu i ngn vecka, men snart sätter jag igång honom igen :) innan hältan var han ju i toppform så, förhoppningvis blir det några LC till med gammelmannen :)

haha, vi får se om det bli SM med Milda :) men jag hoppas förstås på det ;) när du tar över Milda sen tror jag att du kan tävla ungefär lika högt som jag :) men det får vi se... antingen passar du bättre med Milda än jag, eller sämre.... vem vet ?



Tack Therese och Ellen för att ni ställde bra frågor :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0